جنگ لفظی میان ایران و سعودی ها ظاهرا تمامی ندارد سعودی ها با گستاخی تمام در امور مختلف دخالت می کنند در آخرین این گزافه گویی ها مدعی شده اند که نمایندگان فوتبال ایران از بازیهای آسیایی کنار گذاشته شده است. انها مدعی شده اند که هیچکدام از تیم های باشگاهی کشورمان برای حضور در رقابتهای آسیایی به عمان سفر نکرده اند.

رقابتهای فوتبال قهرمانی آسیا عربستان

سعید آذری در گفتگو با خبرنگار ورزشی، ، مبنی بر ادعای رسانه های سعودی درباره حضور نیافتن 3 تیم ایرانی در عمان بیان کرد: این گفته رسانه های سعودی که نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در عمان حاضر نمی شوند ، دروغ محض است و مطمئن باشید، نمایندگان ایرانی با قدرت به مصاف سعودی ها می روند، هتل هایمان را هم در عمان رزرو کرده ایم و حتی امروز نامه ای به باشگاه النصر عربستان ارسال کردیم و خواستیم فهرست کاروانشان را به باشگاه ارسال کنند تا برای آنها نیز بتوانیم هتل رزرو کنیم.

آذری افزود: تمام کارها به بهترین شکل انجام می شود و هماهنگی های زیادی با فدراسیون ایران و عربستان انجام داده ایم تا بدون هیچ مشکلی 2 دیدارمان با حریف عربستانی برگزار شود و با لطف خدا از گروه B صعود کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پایان درباره دیدار تیمش مقابل بنیادکار گفت: دیدار بسیار سختی مقابل بنیادکار ازبکستان داریم زیرا این تیم بسیار جنگنده بازی می کند و یکی از قدرتمندترین تیم های این گروه است اما امیدوارم با حمایت تماشاگرانمان بتوانیم از سد شاگردان سرگی لوشان بگذریم و از این گروه صعود کنیم.